Diumenge el matí al circuit de Catalunya-Barcelona es va disputar el duatló de Granollers, 20 triatletes del club i van participar aconseguint bons resultats. El duatló constava de 5 quilòmetres de cursa a peu, 19 quilòmetres de bici de carretera i 2 quilòmetres de cursa a peu tots ells dins el circuit de Catalunya-Barcelona de Montmeló.. La cursa era puntuable per la copa catalana de duatlons. Va destacar pel Vic ETB, el podi de Pep de la Mora, tercer a la seva categoria veterà 1, i Núria Peix segona a la categoria femenina. Per equips en categoria masculina el Vic va ocupar el sisè lloc, els tres duatletes que van puntuar van ser Pep de la Mora, Ramon Salvans i Jose Luis Alvarez.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
