Diumenge el matí es va celebrar a Blanes el triatló esprint. El CN Vic ETB hi va participar amb un bon nombre de triatletes. Va destacar la Marta Sànchez que va fer segona absoluta i l’equip femení, amb la Núria Peix, la mateixa Marta Sànchez i la Belen Salomoni van aconseguir el segon lloc per equips. En categoria masculina va destacar, Arnau Serradesanferm 24è absolut, Ramon Salvans 26è i Toni Manzaneque 38è. El triatló era distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu. Era puntuable per la lliga de clubs i el circuit català de triatló.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
