Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Avilés, el campionat d’Espanya de duatló. El CN Vic ETB i va participar el veterà triatleta del club, Enric Gil, que va aconseguir el segon lloc en el seu grup d’edat, 60-64. El duatló es va fer amb les mesures covid, sortides individuals amb sistema contrarellotge i van fer les distàncies de 5 quilòmetres cursa a peu, 20 quilòmetres de bici de carretera i 2.5 quilòmetres de cursa a peu.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
