Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per als corredors i corredores de l’escola com per als equips de competició. Els èxits aconseguits en diferents proves del calendari estatal i català tornen a posar de manifest la bona feina que es realitza des de la base fins a les categories de rendiment.
La gran notícia va arribar des de Torrejón de Ardoz, seu del Campionat d’Espanya Escolar de Carretera. Representant la Selecció Catalana, els nostres esportistes van tenir una actuació brillant. Lola Erazo es va proclamar campiona d’Espanya en categoria infantil després d’imposar-se a l’esprint, mentre que Ilde Jiménez va aconseguir una excel·lent medalla de plata que el va convertir en subcampió d’Espanya.
Els bons resultats també van arribar als Campionats de Catalunya de BTT, on els joves ciclistes de l’escola van demostrar el gran nivell del treball formatiu que es duu a terme durant tota la temporada. En categoria aleví, Jordi Puigdollers es va coronar campió de Catalunya, amb Aran Molano ocupant la segona posició i completant un magnífic doblet per als colors de Jufré Cycling. En categoria femenina, Arlet Comelles i Anna Devesa també van pujar al podi gràcies a una meritòria segona i tercera posició respectivament.
Pel que fa als equips de competició, el cadet Marc Dantí, del ProRide Jufré Cycling Team, va aconseguir una destacada tercera posició als Campionats de Catalunya de BTT, sumant un nou podi per al club en una jornada especialment positiva.
A més, tres corredores del ProRide Jufré Cycling Team femení van tenir l’oportunitat de competir al màxim nivell formant part de la Selecció Catalana a la Volta Ciclista a Catalunya femenina. Anna Ramírez, Jenny Torreguitart i Núria Muntanyà van participar en una de les proves més prestigioses del calendari internacional, acumulant experiència i representant el club en un escenari de primer nivell.
Més enllà de la competició, el cap de setmana també va servir per continuar promovent la passió pel ciclisme amb la sortida cicloturista de reconeixement de la tercera etapa del Tour de França 2026. L’activitat va reunir nombrosos aficionats que van poder descobrir part del recorregut que travessarà Vic i la comarca d’Osona abans d’arribar a Les Angles.
Un cap de setmana intens que deixa un balanç extraordinari per a Jufré Cycling i que confirma el bon moment d’un projecte que continua creixent, formant ciclistes i sumant èxits dins i fora de la competició.






