La nit de divendres a dissabte hora catalana es va celebrar a Mooloolaba, Austràlia, un prova de la copa del món de triatló. La triatleta del Vic ETB, Marta Sánchez, va prendre part a la sortida, però no va ser el seu millor dia i va abandonar, no es va trobar amb bones sensacions i va quedar fora de cursa de seguida. És la primera competició de la temporada i l’hi queden moltes més per refer-se d’aquest contratemps de la primera prova de l’any. Ni més ni menys a finals de mes participa a Nova Zelanda a una altra prova de la copa del món.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
