La triatleta del club, Marta Sánchez, ha competit avui, a Melilla, una prova de la copa d'Europa de triatló. Després de molt de temps pel tema de la covid, ha tornat a la competició internacional, en una prova amb molt de nivell. Tot i no tenir les millors sensacions, ha finalitzat la prova 34a.
El triatló era distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu.
La guanyadora de la prova va ser la francesa Cassandre Beaugrand.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
