Diumenge es va celebrar a la piscina del CN Reus Ploms la final per delegacions de les categories aleví i benjamí. El CN Vic ETB va ser protagonista de la selecció de la delegació de Girona i Osona, ja que va aportar cinc nedadors, Uma Panades, Judit Aragón, Júlia Martin, Roger Ranea i Pau Montaña. El seleccionador també era del nostre club en Carles Llagostera ajudat pel també entrenador del club Jaume Fontdevila.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
