Dissabte al matí, sota les ordres del tècnic de la FCN, Toni Comas, es va dur a terme un entrenament conjunt dels clubs de la província de Girona i dels clubs de la comarca d’Osona de la categoria aleví. Aquests entrenaments estan organitzats i dirigits per la Federació Catalana de Natació, es convoquen els nedadors de més nivell per realitzar un seguiment i evolució dels nedadors. L’entrenament es va fer a la piscina del CN Vic. Els dos nedadors del Vic ETB, que van participar de l’entrenament van ser Pau Pagès i Carla Solà.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
