Dissabte el matí a la piscina del C N Banyoles, es va disputar la tercera jornada de lliga benjamí i prebenjamí. Els clubs participants van ser, Olot, Banyoles, Riembau, GEN Roses, Centelles i Vic. Els nedadors del Vic ETB, van fer una bona actuació destacant el primer lloc de la Judit Aragón amb 200 estils, la Júlia Martin amb 100 estils i 50 lliures, el segon lloc d’en Roger Ranea amb 200 estils o el segon lloc d’en Pau Montaña amb 100 estils i 50 crol.

Nil Molano guanya a la UCI Mountain Bike World Series de Loudenvielle-Peyragudes
Aran Molano aconsegueix una brillant segona posició Excel·lents notícies arriben des de França per als colors d’ETB Esport. Aquest cap
