Dissabte el matí a la piscina del C N Banyoles, es va disputar la tercera jornada de lliga benjamí i prebenjamí. Els clubs participants van ser, Olot, Banyoles, Riembau, GEN Roses, Centelles i Vic. Els nedadors del Vic ETB, van fer una bona actuació destacant el primer lloc de la Judit Aragón amb 200 estils, la Júlia Martin amb 100 estils i 50 lliures, el segon lloc d’en Roger Ranea amb 200 estils o el segon lloc d’en Pau Montaña amb 100 estils i 50 crol.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
