Diumenge el matí es va celebrar al circuit de Montmeló, el duatló de carretra de Granollers, el CN Vic ETB i va participar amb una bona representació de triatletes del club. L’equip masculí va aconseguir la segona posició per equips per darrere l’equip de casa el Triatló Granollers. Els tres duatletes que van puntuar van ser, Marc Gracia 6è , Pau Gonzalez 5è i Jose Luis Alvarez 11è . En categoria femenina va destacar la Núria Peix va ser quarta absoluta.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
