Diumenge el matí a la ciutat de Reus, es va celebrar el Campionat de Catalunya de duatló per equips. El CN Vic ETB i va prendre part amb l’equip masculí i va aconseguir el sisè lloc de la general. Els duatletes del club que formaven l’equip van ser, Pep de la Mora, Arnau Serradesanferm, Arnau Pericas, Jordi Trapé, Joan Ruvireta i Marc Gracia. Puntuaven els quatre primers de cada club per la classificació, i el Vic ETB van ser per aquest ordre, Joan Ruvireta, Arnau Pericas, Arnau Serradesanferm i Pep de la Mora. El club guanyador va ser el Prat. Les distàncies eren 5 quilòmetres de cursa a peu, 20 quilòmetres de bici de carretera i 2 quilòmetres de cursa a peu.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
