Aquest cap de setmana la secció de triatló del CN Vic ETB ha participat en diferents proves aconseguint bons resultats.
Dissabte es va disputar a França, el Natureman, una prova de mitja distància on el triatleta del club Joan Ruvireta va ser quart fregant el podi, també hi va participar en Marc Gracia però va tenir problemes mecànics amb la bici i va haver d’abandonar.
A Lanzarote es va celebrar un 70.3, que per mal estat de la mar es va anul·lar el segment de natació i es va fer els 90 quilòmetres amb bici i els 21 quilòmetres de cursa a peu, la Vito Leon va ser quarta del seu grup d’edat V1 i en Rafa va ser finisher.
Finalment en Jaume va fer i finalitzar l’Ironman de Barcelona amb un temps de 11h37min acabant així el seu primer Ironman.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
