Segona setmana consecutiva que la Mª<> Gràcia obté un bon resultat en una <>travessa. Aquest cop va ser la Travessa de s'Eixugador-Aiguafreda organitzada per l'ajuntament de Begur. En aquesta ocasió va guanyar la seva categoria màster. La travessa era de 1000 metres.<;

El Club Natació Vic entre els cinc millors equips de Catalunya al Campionat Benjamí
Aquest cap de setmana, els nedadors i nedadores benjamins del Club Natació Vic han participat en una de les cites
