Diumenge el matí a la localitat francesa de Chateoraux, es va celebrar el campionat d’Europa de triatló esprint de la categoria elit. La triatleta del club, Marta Sanchez, i va participar amb l’equip espanyol. Va aconseguir una destecable 21a posició. El triatló de distància esprint, 750 metres de natació, on va sortir de l’aigua la 17a, 20 quilòmetres de bici de carretera, on va estar en tot moment en un nombrós grup perseguidor, i finalment va fer els 5 quilòmetres de cursa a peu acabant en el 21a lloc.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
