Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Tres Cantos, Madrid, el campionat d’Espanya per autonomies de triatló. La triatleta del Vic ETB, Marta Sánchez, va formar part de la selecció catalana. Dissabte es disputava el triatló esprint, on la Marta va ser quarta absoluta, i la selecció catalana va ser segona per equips.
Diumenge es disputava la prova de relleus mixta, la Marta també formava part de l’equip català que va aconseguir la victòria.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
