Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Tres Cantos, Madrid, el campionat d’Espanya per autonomies de triatló. La triatleta del Vic ETB, Marta Sánchez, va formar part de la selecció catalana. Dissabte es disputava el triatló esprint, on la Marta va ser quarta absoluta, i la selecció catalana va ser segona per equips.
Diumenge es disputava la prova de relleus mixta, la Marta també formava part de l’equip català que va aconseguir la victòria.

Nil Molano guanya a la UCI Mountain Bike World Series de Loudenvielle-Peyragudes
Aran Molano aconsegueix una brillant segona posició Excel·lents notícies arriben des de França per als colors d’ETB Esport. Aquest cap
