Al llarg del cap de setmana a la ciutat d’Almansa (Albacete), es va celebrar el campionat d’Espanya per autonomies de triatló, i la triatleta del CN Vic ETB, Marta Sánchez, i va participar amb la selecció catalana. El dissabte es va disputar el triatló distància esprint on les noies de Catalunya van proclamar-se campiones, la Marta va acabar sisena absoluta. El diumenge era el torn pels relleus mixtes i la nostra triatleta va formar part de l’equip català que va acabar segon per darrrere de València.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
