Diumenge el matí a la capital d’Espanya, Madrid, es va celebrar el triatló ETU, triatló puntuable per la copa d’Europa. En categoria femenina la triatleta del club, la Marta Sánchez, va participar amb les millors i va aconseguir un excel·lent 13è lloc final. El triatló era distància olímpica, 1500 metres de natació, 40 quilòmetres de bici de carretera i 10 quilòmetres de cursa a peu. La Marta va fer un gran tram de natació sortint el grup capdavanter, va anar a un bon grup de bici i va lluitar i recuperar posicions a la cursa a peu acabant el 13è lloc final amb un temps de 2h 07 min.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
