La Marta Sánchez triatleta del CN Vic ETB va aconseguir aquest diumenge una victòria de prestigi a la Barcelona Triathlon, que reunia a 3700 participants en diferents modelitats.
La Marta Sánchez es va endur la victòria per un estret marge de només 11 egons de diferencia respecte la segona classificada Ana Mariblanca. La Marta ja va sortir primera de l’aigua 40 segons d’avantatge sobre Ana Mariblanca i Anna Flaquer. El segment de ciclisme, de 40 quilòmetres, ja començava a definir la prova on van quedar quatre corredores. En la cursa a peu, de 10 quilòmetres, l’atleta del club va ser on va guanyar a les altres rivals fent un canvi de ritme a falta d’un quilòmetre i no la van poder seguir.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
