La Marta Sánchez triatleta del CN Vic ETB va aconseguir aquest diumenge una victòria de prestigi a la Barcelona Triathlon, que reunia a 3700 participants en diferents modelitats.
La Marta Sánchez es va endur la victòria per un estret marge de només 11 egons de diferencia respecte la segona classificada Ana Mariblanca. La Marta ja va sortir primera de l’aigua 40 segons d’avantatge sobre Ana Mariblanca i Anna Flaquer. El segment de ciclisme, de 40 quilòmetres, ja començava a definir la prova on van quedar quatre corredores. En la cursa a peu, de 10 quilòmetres, l’atleta del club va ser on va guanyar a les altres rivals fent un canvi de ritme a falta d’un quilòmetre i no la van poder seguir.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
