La triatleta del CN Vic ETB, Marta Sánchez, va participar el passat cap de setmana al campionat del món de triatló a la categoria sub23, que es va disputar a Gold Coast, Austràlia. Amb la selecció espanyola va participar en el triatló olímpic, 1500 metres de natació al mar, 40 quilòmetres de bici de carretera i 10 quilòmetres de cursa a peu. Va fer un excel·lent resultat i va acabar la prova en 16a posició i va ser la millor de les espanyoles que participaven en la prova. Aquest fet va fer que prengués part a l’equip de relleu mixt espanyol on van fer novens. Un altre gran resultat més de la Marta en una temporada extraordinària, que encara no ha acabat i agafa rumb a la Xina per participar en la Copa del Món el proper cap de setmana.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
