La triatleta del CN Vic ETB, Marta Sánchez, va participar el passat cap de setmana al campionat del món de triatló a la categoria sub23, que es va disputar a Gold Coast, Austràlia. Amb la selecció espanyola va participar en el triatló olímpic, 1500 metres de natació al mar, 40 quilòmetres de bici de carretera i 10 quilòmetres de cursa a peu. Va fer un excel·lent resultat i va acabar la prova en 16a posició i va ser la millor de les espanyoles que participaven en la prova. Aquest fet va fer que prengués part a l’equip de relleu mixt espanyol on van fer novens. Un altre gran resultat més de la Marta en una temporada extraordinària, que encara no ha acabat i agafa rumb a la Xina per participar en la Copa del Món el proper cap de setmana.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
