Diumenge el matí es va disputar a Altafulla, un triatló puntuable per la copa d’Europa. La triatleta del club Marta Sánchez, va aconseguir un brillant tercer lloc, en una prova de nivell internacional. És la primera vegada que puja el podi en una prova puntuable per la copa d’Europa. El triatló era distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu.
El mateix dia també es va disputar a Altafulla un classificatori pels campioants d’Espanya i la triatleta del Vic Núria Peix va acosneguir la victòria i el bitllet pels campionats d’Espanya.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
