Diumenge es va disputar a València el campionat d’Espanya elit de triatló olímpic, 1500 meters de natació, 40 quilòmetres de bici de carretera i 10 quilòmetres de cursa a peu. El CN Vic ETB i va participar amb tres triatletes a la categoria elit, dues noies, Marta Sánchez i Núria Peix i un noi Arnau Serradesanferm. Va destacar la Marta Sánchez que va pujar el podi en tercera posició absoluta i primera i campiona d’Espanya a la categoria sub 23. La Núria Peix va acabar el 26è lloc absolut, pel que fa al representant masculí, Arnau Serradesanferm va fer el 66è.
El dissabte es va disputar el campionat d’Espanya per grups d’edat i en Pep de la Mora es va proclamar subcampió del seu grup 40-44.

Nil Molano guanya a la UCI Mountain Bike World Series de Loudenvielle-Peyragudes
Aran Molano aconsegueix una brillant segona posició Excel·lents notícies arriben des de França per als colors d’ETB Esport. Aquest cap
