Espectacular novè lloc de la triatleta del club, Marta Sánchez, al campionat d’Europa Elit de triatló esprint celebrat a Tartu, Estònia. Divendres es va celebrar la prova on la Marta participava amb la selecció espanyola, va fer una gran cursa on va estar lluitant amb les millors triatletes d’Europa en tot moment. La triatleta del Vic ETB, va ser la primera de l’equip espanyol. El triatló era distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu. Amb aquest resultat, el selecionador espanyol l’ha convocada per anar a Canada a participar al relleu mixte de les World Series.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
