La nedadora màster del CN Vic ETB, Mª Gràcia Masgrau va aconseguir la medalla de plata a la prova de 50 papallona que va nedar al Campionat d’Espanya d’hivern màster, disputat a Palma de Mallorca del 3 al 5 de febrer. Va fregar el podi a la prova de 100 i 200 estils aconseguint el quart lloc i va ser cinquena a la prova de 100 lliures. Un total de 1400 nedadors dels diferents grups d’edat van participar en al campionat.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
