La nedadora màster del CN Vic ETB, Mª Gràcia Masgrau va aconseguir la medalla de plata a la prova de 50 papallona que va nedar al Campionat d’Espanya d’hivern màster, disputat a Palma de Mallorca del 3 al 5 de febrer. Va fregar el podi a la prova de 100 i 200 estils aconseguint el quart lloc i va ser cinquena a la prova de 100 lliures. Un total de 1400 nedadors dels diferents grups d’edat van participar en al campionat.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
