BONA ACTUACIÓ DELS MÉS PETITS A LA PRIMERA JORNADA DE LA TEMPORADA.
Dissabte a la tarda a la piscina del CN Centelles és va celebrar la primera jornada de lliga per equips de la categoria benjamí.
El CN Vic hi va participar amb 13 nens/es i van tenir una bona estrena a la temporada. Aquesta primera jornada és de caràcter festiu i no hi ha classificació sinó que es valora la tècnica. Els nedadors del club que hi van participar van ser: Ignasi Alvarez, Aniol Clavell, Ivan Jimenez, Ferran Bou, Santi Quero, Narcís Llagostera, Aris Penades, Roger Ranea, Judit Aragon, Uma Penades, Mar Casals, Sofia Mateus, Hudson Silva.

El Club Natació Vic entre els cinc millors equips de Catalunya al Campionat Benjamí
Aquest cap de setmana, els nedadors i nedadores benjamins del Club Natació Vic han participat en una de les cites
