Una vegada més la nedadora màster del CN Vic ETB, Mª Gràcia Masgrau, ha aconseguit uns resultats molt bons. Aquest cop al Campionat d’Espanya d’estiu disputat a Jerez.
Va aconseguir quatre medalles de plata a les proves de 50 metres crol i papallona, 200 metres esquena i 100 metres lliures. També va finalitzar quarta a la prova de 200 estils.

El Club Natació Vic entre els cinc millors equips de Catalunya al Campionat Benjamí
Aquest cap de setmana, els nedadors i nedadores benjamins del Club Natació Vic han participat en una de les cites
