El passat dissabte dia 15 de febrer es va disputar a la piscina del CN Olot la 3ª jornada de la lliga benjamina amb tots els clubs de Girosona.
El CN Vic hi va participar amb un total de 27 nedadors/es amb uns bons resultats aquí els teniu:

Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per

Lola Erazo es proclama Campiona d’Espanya Escolar Infantil de carretera i Ilde Jiménez aconsegueix una excel·lent medalla de plata Aquest