Tercer lloc de l’Oriol Moreno i victoria de Mª Gràcia a la categoria màster.
El diumenge dia 3 d’Agost és va celebrar, la Travessia a la platja de Calella, la prova era de 2000 metres, travessa dins el calendari de la Federació Catalana de Natació. Tres nedadors del CN Vic hi van participar, destecant el tercer lloc de la general de l’Oriol Moreno i segon de la seva categoria infantil. Mª Gràcia Masgrau , va guanyar la categoria veterana, i també hi va participar la nedadora júnior Carla Martí.

El Club Natació Vic entre els cinc millors equips de Catalunya al Campionat Benjamí
Aquest cap de setmana, els nedadors i nedadores benjamins del Club Natació Vic han participat en una de les cites
