Dissabte a la tarda es va celebrar a Banyoles el triatló de Catalunya, un dels triatlons més antics de Catalunya. La prova era puntuable per la lliga catalana i el triatló va ser distància esprint, 750 metres de natació a l’estany, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu. El CN Vic ETB i va participar amb diferents esportistes del club i van destacar, les medalles aconseguides per Pep de la Mora segon el grup d’edat V1, Txell Bou segona a la categoría júnior i Martina Moreno campiona cadet.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
