Dissabte a la tarda a la piscina del CN Vic ETB, es va disputar la primera jornada de la lliga per equips Prebenjamí. El Vic ETB i va participar amb 7 nedadors/es. Tots ells era la seva primera competició. Van nedar les proves de 25 crol i 25 esquena i 25 peus papallona. Els clubs participants van ser a part del Vic, Olot, Farners, Banyoles, Centelles, Torelló, GEiEG, Lloret, Besalú, Anglès, I Roses.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
