La localitat de la Seu d’Urgell va acollir la seva primera edició de ciclocros on i va haver molta participació. Ciclistes professionals com Jose Antonio Hermida, Marc Soler o Luis Leon Sanchez entre d’altres van estar presents a la prova disputada aquest diumenge a la província Lleidetana.
Per part de l’equip Jufré Vic ETB, molt bona actitud i bons resultats en les diverses categories de promoció en un circuit divertit i alhora exigent. Destacar la primera posició del nostre cadet Adrià Franquesa que continua líder de la seva categoria.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
