La localitat de la Seu d’Urgell va acollir la seva primera edició de ciclocros on i va haver molta participació. Ciclistes professionals com Jose Antonio Hermida, Marc Soler o Luis Leon Sanchez entre d’altres van estar presents a la prova disputada aquest diumenge a la província Lleidetana.
Per part de l’equip Jufré Vic ETB, molt bona actitud i bons resultats en les diverses categories de promoció en un circuit divertit i alhora exigent. Destacar la primera posició del nostre cadet Adrià Franquesa que continua líder de la seva categoria.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
