El Club Ciclista Hostalric ha organitzat la segona edició del seu Descens Urbà per un recorregut de dos quilòmetres amb sortida al turó de la fortaleza d’Hostalric, passant pels llocs més carismàtics del poble i tenia l’arribada a les hortes amb un circuit d’escales,salts i obstacles. La prova era la tercera i última puntuable de la Copa Urban de Descens, oberta als no federats amb una categoria de promoció. Dos ciclistes de la secció Jufré Vic ETB i van paricipar a la categoria cadet, Oriol Benito que va ser 8eè Gerard Freixer 9è.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
