Dissabte a la tarda a la piscina del NC Torelló es va celebrar la segona jornada de lliga benjamí. El CN Vic ETB i va participar amb 15 nedadors/es de la categoria. Els clubs participants van ser el NC Torelló, CN Centelles, CN Olot, CN Castellfollit, CN Besalú, Waterpolo Anglès i CN Vic ETB. Els nedadors van nedar les següents proves: 100 esquena, 100 papallona, 50 papallona i els relleus de 4×50 lliures. Els resultats dels nedadors del Vic ETB, van ser molt satisfactoris, millorant molts d’ells les seves marques personals.

Nil Molano confirma el seu gran moment de forma amb un podi a la Copa d’Europa de Descens de La Molina
Nil Molano continua signant una temporada excel·lent i aquest cap de setmana ho ha tornat a demostrar amb una brillant
