Diumenge es va disputar la cinquena edició del Casa Tió triatló d’Osona organitzat pel CN Vic ETB i l’ajuntament de Vic. Un total de 500 triatletes van exhaurir totes les inscripcions de la prova i van prendre part a la sortida a les 11h del matí des del CN Vic-Sau, per fer els 750 metres de natació, agafar la bici i fer els 25 quilòmetres fins a la plaça de Vic i acabar amb 5 quilòmetres de cursa a peu pel centre de la capital d’Osona. El triatló era campionat nacional de catalunya per equips i el CN Vic ETB va guanyar en categoria femenina amb l’equip format per Marta Sanchez, Núria Peix, i Veronica Aveni . En categoria masulina el Fasttriatlon va ser el guanyador.
Els guanyadors del tiratló open van ser Ihor Prissiajnyi del CN Olot i Laia Martin del Gavà Triatló. Un any més va ser una prova dura pel seu recorregut i per la forta calor que va fer el diumenge el matí.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
