Divendres les triatleta del CN Vic-ETB, Marta Sánchez, va competir el primer triatló de l'any a, Rayong, Tailàndia. Concretament Rayong NTT ASTC Sprint Triathlon Asian Cup and Southeast Championships. Va aconseguir un excel·lent cinquè lloc de la general en una cursa mercada per la forta humitat. El triatló era distància esprint i en tot moment va lluitar al capdevant de la cursa. Bon inici doncs de la Marta a la temporada de tiratló.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
