Dissabte es va disputar a Funchal, Madeira, l’última prova de la copa d’Europa de triatló, la triatleta del club, Marta Sánchez, va acabar en dotzena posició. La prova era distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu. Així doncs la Marta acaba una excel.lent temporada, on s’ha consagrat com a una de les millors triatletes sub 23 d’Espanya i ha aconseguit grans resultats en l’àmbit internacional.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
