Diumenge el matí, es va fer la presentació dels equips del CN Vic per la temporada 2014-2015. Les dues seccions del club, natació i triatló, es van reunir diumenge el matí per fer les fotografies oficials de tots els equips. Un total de 151 nedadors desde els més petits, la pre escola, fins als més grans els absoluts. La secció de triatló, amb un total de 148 esportistes també van fer les seves fotos d’equip. La diada va acabar amb una exhibició de natació dels més petits i un pica pica per a tothom.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
